Czytasz dzięki

PGE: zmniejszamy o połowę wydatki na sponsoring

  • PAP
opublikowano: 17-04-2020, 16:51

Grupa PGE po dokonaniu analizy projektów sponsorskich podjęła decyzję o zmniejszeniu o połowę wydatków na sponsoring, redukując je o blisko 27 mln zł w 2020 r. - podała spółka w piątek w komunikacie.

"Jednym z aspektów analizy umów sponsoringowych w Grupie PGE był brak możliwości realizacji świadczeń sponsorskich na rzecz PGE w związku z pandemią Covid-19" - czytamy w komunikacie.

"Jednocześnie podjęto decyzję o niezmniejszaniu zaangażowania sponsorskiego w mecenat nad instytucjami kultury, m.in. nad filharmoniami w całej Polsce" - dodano.

Grupa PGE poinformowała, że zrezygnowała również z zaplanowanych na 2020 r. działań sponsoringowych, zarówno z uwagi na niemożność ich realizacji z powodu Covid–19, jak i z uwagi na analizę wartości wizerunkowej dla Grupy.

"Analiza projektów sponsorskich pod kątem ich zasadności i wartości wizerunkowej dla Grupy PGE została przeprowadzona w ramach zapowiedzianego przez Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej, przeglądu projektów prowadzonych w Grupie PGE pod kątem ich rentowności i efektywności" - poinformowano.

Dodano, że spółki z Grupy PGE zostały zobowiązane do optymalizacji i racjonalizacji działań oraz skoncentrowaniu się na zadaniach bezpośrednio związanych z prowadzoną działalnością. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane