Philips sponsoruje mistrzostwa świata w piłce nożnej

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 2001-08-13 00:00

Philips sponsoruje mistrzostwa świata w piłce nożnej

K lamka zapadła. Philips będzie oficjalnym sponsorem finałów mistrzostw świata w piłce nożnej w 2002 roku w Japonii i Korei. Gerard Kleisterlee, prezes Royal Philips Electronics, podpisał kontrakt z Josephem Blatterem, prezesem FIFA. Na jego podstawie firma może umieszczać emblematy mistrzostw na swoich produktach i prowadzić kampanie promocyjne i reklamowe związane z futbolem. Dodatkowo Philips, jako oficjalny sponsor, ma prawo do umieszczania dwóch tablic reklamowych na każdym z 20 stadionów, na których będą się odbywały mecze.

— Partnerstwo z FIFA i sponsorowanie turniejów piłki nożnej jest ważnym posunięciem z punktu widzenia polityki marketingowej Philipsa. Piłka nożna jest najpopularniejszym sportem na świecie i znajduje się w centrum strategii inwestycyjnej Philipsa. Sponsorowanie turnieju Pucharu Świata 2002 roku wzmacnia naszą globalną pozycję — mówi Gerard Kleisterlee.

Twierdzi, że piłka nożna umożliwia dotarcie do szerokiej widowni na całym świecie