Pierwsza globalna kampania reklamowa Michelin

DI
opublikowano: 09-10-2009, 11:43

Michelin rozpoczyna swoją pierwszą globalną kampanię reklamową. Nowe hasło kampanii – „Właściwa opona zmienia wszystko” – ma pokazać w mediach na całym świecie konkurencyjną przewagę opon Michelin.

W obecnej, niezwykle konkurencyjnej sytuacji w branży Michelin zdecydował się wystartować z niekonwencjonalną światową kampanią, aby wyjaśnić konsumentom korzyści płynące z używania opon firmy.

Opony Michelin zapewniają jednocześnie lepszą przyczepność podczas hamowania, większe przebiegi i mniejsze zużycia paliwa. Kampania pokazuje, że używając właściwej opony, kierowcy mogą zużywać mniej paliwa, zwiększyć bezpieczeństwo jazdy i wydłużyć przebiegi opony.

Nawiązując do tradycji reklam Michelin – zwłaszcza znanych na całym świecie plakatów z pierwszej połowy XX wieku – firma, do swojej nowej kampanii reklamowej, wybrała animowaną prezentację. Przedstawia ona Bibendum, sławnego Ludzika Michelin, w animowanym świecie. Jako ambasador marki Michelin, Bibendum przychodzi z pomocą kierowcom w tarapatach, wymienia ich uszkodzone opony na opony Michelin, umożliwiając im tym samym dalszą podróż.

Światowa kampania rozpoczęła się w Stanach Zjednoczonych 7 października i prowadzona jest głównie w telewizji, prasie i internecie. Po Stanach Zjednoczonych kampania zostanie wprowadzona w 55 krajach – na początku 2010 roku w Europie i Azji, a następnie również w Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Indiach i Południowej Ameryce.

Nową kampanię, Michelin stworzyła międzynarodowa agencja reklamowa TBWA.




   

Klatka z filmu reklamowego
Klatka z filmu reklamowego
None
None
Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane