W centrum handlowym Arkadia w Warszawie uruchomiono pierwszy sklep powstającej sieci Kangaroo club.
Ideą przedsięwzięcia jest zrzeszenie firm mających w logo sylwetkę kangura, takich jak włoska firma Australia, producent odzieży sportowej (ubiera reprezentację Włoch we wszystkich turniejach tenisowych na świecie), brytyjska spółka Kangol, producent nakryć głowy, firma Kangaroos, znana z produkcji butów oraz rodzimy brand Kangaroo, producent toreb i plecaków. Dopełnieniem kolekcji są oryginalne australijskie T-shirty z aborygeńskimi wzorami. Dekorację salonu tworzy autentyczna sztuka aborygeńska. W ofercie dostępne są również aborygeńskie bumerangi i najstarsze instrumenty świata didjeridoos, a także książki i przewodniki o kontynencie australijskim. Salon posiada część klubową, w której organizowane będą spotkania z podróżnikami, mające na celu przybliżenie kultury i sztuki Australii. Następne placówki zlokalizowane będą w największych galeriach handlowych całego kraju.