Proponuje im oglądanie telewizji w… pionie. Model telewizora Sero koreańskiego producenta elektroniki ma przypominać smartfona, na którym osoby urodzone latach 80. i 90., czyli milenialsi (pokolenie Y), zwykle oglądają filmy. Zdaniem producenta młodzi ludzie są bardziej oswojeni z ekranem, który jest położony w ten sposób. Ekran będzie miał jednak funkcję rotacji, dzięki czemu użytkownik sam zdecyduje, jak chce oglądać programy telewizyjne czy filmy. Będzie można obrócić go o 90 stopni. Sero będzie też przystosowany do przeglądania zdjęć, a przy wyłączonym ekranie będzie pokazywał aktualną godzinę. W maju — według informacji niektórych portali — model będzie dostępny w sprzedaży w Korei Południowej za cenę około 1,6 tys. USD. Na razie nie wiadomo, czy Dero będzie sprzedawany poza rodzimym krajem.
Pionowe ekrany telewizorów dla pokolenia millenialsów
opublikowano: 2019-05-05 22:00
Samsung stara się sprostać gustom milenialsów. Zaprezentował specjalny telewizor dla tej grupy wiekowej — napisała brytyjska agencja Press Association.