Pionowe ekrany telewizorów dla pokolenia millenialsów

opublikowano: 05-05-2019, 22:00

Samsung stara się sprostać gustom milenialsów. Zaprezentował specjalny telewizor dla tej grupy wiekowej — napisała brytyjska agencja Press Association.

Proponuje im oglądanie telewizji w… pionie. Model telewizora Sero koreańskiego producenta elektroniki ma przypominać smartfona, na którym osoby urodzone latach 80. i 90., czyli milenialsi (pokolenie Y), zwykle oglądają filmy. Zdaniem producenta młodzi ludzie są bardziej oswojeni z ekranem, który jest położony w ten sposób. Ekran będzie miał jednak funkcję rotacji, dzięki czemu użytkownik sam zdecyduje, jak chce oglądać programy telewizyjne czy filmy. Będzie można obrócić go o 90 stopni. Sero będzie też przystosowany do przeglądania zdjęć, a przy wyłączonym ekranie będzie pokazywał aktualną godzinę. W maju — według informacji niektórych portali — model będzie dostępny w sprzedaży w Korei Południowej za cenę około 1,6 tys. USD. Na razie nie wiadomo, czy Dero będzie sprzedawany poza rodzimym krajem.

1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aleksandra Rogala

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy