Piper Jaffray: iPhone 8 nie budzi większej ekscytacji

aktualizacja: 05-09-2017, 18:58

Konsumenci nie ekscytują się bardziej nowym iPhonem niż było to w ubiegłym roku, uważa Michael J. Olson, analityk Piper Jaffray.

W raporcie do klientów wskazuje, że wprowadzone w ubiegłym roku iPhone 7 i iPhone 7 Plus były lepszymi wersjami smartfonów z poprzednich lat. Tymczasem iPhone 8 reprezentuje całkowicie nową jakość i nowy projekt. Olson uważa, że konsumenci prawdopodobnie nie są świadomi „potencjału mocniejszego zestawu funkcji tegorocznego iPhone'a”. 

- Zbadaliśmy opinie ponad 400 użytkowników iPhone'a w USA i ustaliliśmy, że 16 procent oczekuje, że przejdzie na nowego iPhone'a tej jesieni. W ubiegłym roku było to 15 procent. 24 procent „być może” zdecyduje się na niego wobec 29 procent w ubiegłym roku - napisał Olson.

Nowy smartfon Apple, popularnie nazywany iPhone 8, iPhone X, czy iPhone Pro, według nieoficjalnych doniesień ma zostać zaprezentowany 12 września. Aparat jest, według doniesień mediów, wyposażony w wiele nowatorskich rozwiązań, m.in. ekran na całej powierzchni przedniej, wyświetlacz OLED, dający lepsze kolory, czy bezprzewodowe ładowanie. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, MarketWatch

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Telekomunikacja / Piper Jaffray: iPhone 8 nie budzi większej ekscytacji