W raporcie do klientów wskazuje, że wprowadzone w ubiegłym roku iPhone 7 i iPhone 7 Plus były lepszymi wersjami smartfonów z poprzednich lat. Tymczasem iPhone 8 reprezentuje całkowicie nową jakość i nowy projekt. Olson uważa, że konsumenci prawdopodobnie nie są świadomi „potencjału mocniejszego zestawu funkcji tegorocznego iPhone'a”.

- Zbadaliśmy opinie ponad 400 użytkowników iPhone'a w USA i ustaliliśmy, że 16 procent oczekuje, że przejdzie na nowego iPhone'a tej jesieni. W ubiegłym roku było to 15 procent. 24 procent „być może” zdecyduje się na niego wobec 29 procent w ubiegłym roku - napisał Olson.
Nowy smartfon Apple, popularnie nazywany iPhone 8, iPhone X, czy iPhone Pro, według nieoficjalnych doniesień ma zostać zaprezentowany 12 września. Aparat jest, według doniesień mediów, wyposażony w wiele nowatorskich rozwiązań, m.in. ekran na całej powierzchni przedniej, wyświetlacz OLED, dający lepsze kolory, czy bezprzewodowe ładowanie.