- Zgodnie z naszą najnowszą strategią, chcemy być bankiem otwartym i dostarczać naszym klientom jak najwięcej wartościowych usług. Ostatnio w IKO udostępniliśmy bilety komunikacyjne. Dziennie sprzedajemy ich ponad 10 tys., mimo że to nie jest standardowa usługa bankowa - mówi Adam Marciniak, wiceprezes PKO BP w rozmowie z "PB" podczas kongresu Impact Fintech w Katowicach.
Takich przykładów będzie więcej. Jednym z projektów rozwijanych aktualnie w PKO BP jest rozwój nowego portalu do sprzedaży samochodów używanych. Bank upiecze przy tym kilka pieczeni na jednym ogniu: zapewni zbyt na samochody poleasingowe, sprzeda ubezpieczenia i kredyty na zakup auta.
Szczegóły projektu Adam Marciniak przedstawia w wideo:
PKO BP powalczy z OTOMOTO
opublikowano: 2019-12-04 19:33
Największy polski bank to pionier w integrowaniu usług publicznych z systemami transakcyjnymi. Teraz zamierza rozszerzyć ten model współpracy na usługi komercyjne oraz tworzyć własne platformy na nieoczywistych rynkach, np. używanych samochodów.