PKP Intercity i WARS w ramach promocji polskich produktów spożywczych będą częstować pasażerów owocami z polskich sadów – w sumie około 40 ton.
Akcja promująca polskie owoce rozpocznie się 9 września i potrwa do wyczerpania zapasów. Jabłka będą rozdawać stewardzi WARS.
- Mamy nadzieję, że akcja wspierająca polskich sadowników spotka się z ciepłym przyjęciem wśród pasażerów - mówi Paweł Dudek, prezes zarządu WARS S.A.
Spółka wprowadza też do oferty swoich wagonów restauracyjnych i barowych polski cydr, w wersji wytrawnej i półwytrawnej. Na razie będzie dostępny na razie tylko do końca października. Będzie współgrał z nowym menu, wprowadzonym pod koniec czerwca.
- To doskonały napój orzeźwiający, który pasuje do wielu dań, takich jak panierowany camembert czy grillowana pierś z kurczaka - mówi Piotr Zaborowski, szef kuchni WARS.
Zdaniem prezesa WARS-u wagony restauracyjne "to doskonałe miejsce do promowania produktów regionalnych".