W 2020 r. notowanemu na NewConnect Plantwearowi przychody wzrosły o 15 proc. r/r do 10,4 mln zł. W styczniu 2021 r. sprzedaż zwiększyła się natomiast o 35 proc. do 723,6 tys. zł. Wiktor Pyrzyk, prezes spółki podkreśla, że coraz lepiej wygląda sprzedaż intrenetowa, a w dotarciu do nowych klientów ma pomóc pilotażowa współpraca z W.Kruk.
– Jest to sklep, który ma o wiele większe zasięgi niż my wśród kupujących zegarki. Dzięki temu będziemy mogli powiększyć grupę potencjalnych nabywców produktów Plantweara. W.Kruk doceniło to, że jesteśmy największym producentów zegarków w Polsce. Będziemy się rozliczać z nimi prowizyjnie, a umowa podpisana jest na czas nieokreślony – mówi Wiktor Pyrzyk.
Prezes spółki nie chce szacować możliwego wzrostu wyników z tytułu współpracy z jubilerem, ale zakłada, że dzięki zmianie nastrojów konsumentów, wynikającej z powoli kończącej się pandemii, dynamika wyników spółki może być zbliżona do tej, osiągniętej w 2019 r. Wówczas przychody wzrosły o 90 proc. r/r.
16,6 mln zł - taka jest kapitalizacja spółki Plantwear