Producent drewnianych akcesoriów w ramach kampanii crowdfundingowej zebrał dwa razy mniej, niż oczekiwał, ale podtrzymuje plany debiutu.
Trwało to dłużej, niż miało, i nie zakończyło się zebraniem takiej kwoty, jakiej oczekiwano, ale planów spółki nie zmieniło. Plantwear, produkujący i sprzedający akcesoria z drewna (takie jak zegarki czy biżuteria), ogłosił zamknięcie prowadzonej od połowy marca oferty publicznej na platformie crowdfundingowej CrowdConnect. Początkowo chciał zebrać do 2,4 mln zł, a oferta miała zakończyć się w pierwszej połowie maja. Inwestorzy jednak nie dopisali — tuż przed upływem terminu zebrano tylko jedną czwartą oczekiwanej kwoty, więc oferta została przedłużona o miesiąc. 10 czerwca w końcu została zamknięta z wynikiem 1,2 mln zł, zebranych od ponad 230 inwestorów.