Platformy są do siebie podobne
Obydwie platformy proponują w swoich pakietach kanały filmowe, podróżnicze, popularnonaukowe, muzyczne i przeznaczone dla dzieci.
Walka o abonentów trwa, ale temperatura zmagań opada. Dziś obydwie strony zdecydowanie bardziej wolą wymieniać swoje atuty.
Skarb kibica
Od początku istnienia na polskim rynku platform cyfrowych Wizji TV i Cyfry+ specjaliści zapowiadali ich rychłe połączenie. Oferta konkurentów jest podobna. Wizja TV oferuje 26 programów telewizyjnych w języku polskim, m.in. TVN, TV 4, Animal Planet, Fox Kids.
Abonament podstawowego pakietu Wizji TV kosztuje od 54 zł. Abonent może wykupić dodatkowo płatne kanały — Wizja Sport i HBO. Wizja Sport kusi potencjalnych odbiorców przede wszystkim bezpośrednimi transmisjami z żużlowych zawodów Grand Prix i wyjazdowych meczów polskiej reprezentacji w piłce nożnej w ramach eliminacji do mistrzostw świata.
Dla kinomana internauty
HBO to kanał filmowy dostępny również w sieciach kablowych. W najdroższym wariancie pakiet kosztuje 85 złotych. Od października abonenci platformy Wizja TV będą mogli korzystać z Internetu.
Cyfra+ miała z racji powiązań kapitałowych promować kulturę europejską. Przede wszystkim europejskie kino w programie Canal+. W pakietach Cyfra+ można odbierać m.in. programy TVP, Ale Kino!, Marco Polo i CNN. Oprócz kanałów telewizyjnych abonent Cyfry+ ma dostęp do gier telewizyjnych i interaktywnej prognozy pogody. Od przyszłego roku Cyfra+ planuje wprowadzenie dla swoich abonentów usług e-mail i homebanking. Oferta Cyfry+ to trzy pakiety w cenie od 43,90 zł do 73,70 zł za miesiąc.