Play i Orange walczą o jabłuszko

MEW
opublikowano: 20-06-2012, 11:37

Play wprowadza iPhone’a do oferty. Orange reaguje promocją cenową smartfonów i obniżką cen produktów Apple’a.

P4, operator sieci Play, wprowadza od piątku najnowszy model iPhone’a, 4S, do oferty. Miesięczny abonament kosztuje 179-219 zł, plus 1 zł na start, przy umowie na dwa lata. Poprzednie modele iPhone’a będą dostępne w Play od 139 zł.
Ofercie towarzyszą nielimitowane rozmowy i SMS-y w ramach abonamentu, oraz 2 tys. MB transmisji danych.

Zobacz więcej

Mężczyzna trzyma iPhone'a (fot. Bloomberg)

Równolegle, Orange poinformował o obniżce cen smartfonów i tabletów Apple’a – iPhone’a 4S nawet o 548 zł a nowego iPada o 300 zł (z VAT). Orange uruchomił też promocję na smartfony, trwającą od dziś do 25 czerwca. Samsung Galaxy Ace 2 można kupić taniej o 269 zł (nawet za 3 zł) w planie Pantera 69,90, Motorolę Defy Mini – taniej o 330 zł (nawet za 99 zł) w taryfie Delfin 29,90 i HTC Desire C – taniej o 256 zł (już za 3 zł), w taryfie Delfin 59,90.

"Wojna o jabłuszko" jest o tyle ciekawa, że Orange wypuścił niedawno reklamę, w której dziewczynka wybiera pomarańczowy owoc Orange'a, a nie fioletową gruszkę (która jest aluzją do Marcina Gruszki, rzecznika operatora sieci Play) prezentowaną jako "tajemniczą pokusę". - Nie wiem jak wy, ale ja wolę te niegrzeczne dziewczynki - ripostował na swoim blogu Marcin Gruszka.

T-Mobile wprowadził w pierwszym kwartale tego roku promocję "najniższa cena smartfona", stając do bezpośredniej konkurencji z Playem. Wyniki T-Mobile za pierwsze trzy miesiące tego roku pokazały, że klienci wciąż kochają ładne telefony i promocje w tym zakresie decydują o wyborze operatora.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MEW

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu