Play rozpoczyna mobilne gierki o klientów

Marcin Kuśmierz
opublikowano: 09-03-2007, 00:00

Wystartowała warta ćwierć miliarda złotych kampania reklamowa operatora komórkowej sieci Play. Start usług już za tydzień.

Wystartowała warta ćwierć miliarda złotych kampania reklamowa operatora komórkowej sieci Play. Start usług już za tydzień.

Prezentacja oferty Play odbędzie się 16 marca, sprzedaż usług ma ruszyć dzień później.

W chwili debiutu operator wykorzysta zaledwie 100 punktów sprzedaży, w większości zlokalizowanych w salonach Empik, elektromarketach Media Markt i Saturn oraz sklepach byłego dilera Ery firmy Mobile Phone Telecom. Sieć sprzedaży uzupełnią wyspy ulokowane w kilkunastu centrach handlowych. Obecni na rynku operatorzy posiadają dziesięciokrotnie większe sieci sprzedaży. W ostatnich dniach marca usługi sieci Play znajdą się również w ofercie największych dystrybutorów kart prepaid, m.in. w Connex, spółce zależnej od giełdowego Tella.

Miesiąc później do sieci sprzedaży Play dołączy około 200 sklepów Germanosa, dziś największej sieci dilerskiej Ery. P4, właściciel sieci Play, chce do końca roku koncentrować się na sprzedaży usług w dużych miastach, gdzie dostępna jest sieć trzeciej generacji (3G). Operator wierzy, że kluczem do rynkowego sukcesu będą nowoczesne telefony i usługi multimedialne (m.in. wideo, blog, gry).

P4 zdecydowało się na wysoki poziom subsydiowania aparatów. W przypadku wyboru usług kontraktowych większość telefonów będzie dostępna poniżej 100 zł. W momencie debiutu Play będzie funkcjonowała na podstawie infrastruktury sieciowej GSM i 3G Polkomtela. Wpłynie to niekorzystnie na poziom cen świadczonych usług.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Kuśmierz

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu