Z Polską trudno się rozstać
Duilio Cortassa przez kilka lat był konsulem ambasady włoskiej w Warszawie. Jak sam mówi, pokochał nasz kraj i trudno mu się z Polską rozstać. Po odejściu z pracy w dyplomacji postanowił więc prowadzić w naszym kraju interesy. Wykorzystując zdobyte wcześniej doświadczenie nadal wspomaga międzynarodową współpracę. Obecnie pełni rolę konsultanta w firmie Gloria Corporation. Pośredniczy ona w kontaktach pomiędzy włoskimi dostawcami, np. kompletnych linii produkcyjnych, a ich polskimi kontrahentami. Klientami Gloria Corporation są m.in. najwięksi w Polsce producenci wyposażenia kuchennego: Amica, Wrozamet i Polar.
Sponsoring się opłaca
Schwarzkopf & Henkel Cosmetics już od kilku lat jest jednym ze sponsorów konkursu Miss Polonia. Według znawców, nic tak nie dodaje kobiecie urody, jak piękne włosy. O to zaś firma zabiega dostarczając na rynek bogactwo służących temu produktów. Ponoć finalistki zaopatrzyła tak, że nic nie będą musiały kupować co najmniej przez rok. Agnieszka Stolarczyk, II Wicemiss, otrzymała ponadto czek na 20 tys. zł oraz srebrny naszyjnik. Nagrodę wręczyli jej Jakub Wlazło, szef promocji sprzedaży, (po lewej) i Grzegorz Żurawski, asystent PR ze Schwarzkopf & Henkel Cosmetics.