Plotki z parkietu i okolic

Tadeusz Markiewicz, Karolina Guzińska, Karol Wieczorek
opublikowano: 16-07-1999, 00:00

PLOTKI Z PARKIETU I OKOLICW stolicy nie lubią ankietOstatnio przedstawiciele Tchibo Warszawa, kierowanego przez Philipa PriceŐa, zdecydowali się na ciekawy eksperyment. Od marca do kwietnia wysyłali do polskich konsumentów 30 tys. próbek jednego z nowych rodzajów kawy z najwyższej półki. Zadaniem odbiorców było opisanie jej smaku. Odpowiedział co piąty konsument, co i tak przedstawiciele Tchibo Warszawa uznali za sukces. Dlaczego? Ich zdaniem, konsumenci, którzy nabywają produkty z najwyższej półki, rzadko uczestniczą w takich ankietach. Jej wyniki specjalnie nie zaskakują....

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Plotki z parkietu i okolic