W ramach pozyskanych kontraktów Poczta Polska zajmie się m.in. doręczeniem nadawanej korespondencji, paczek i przesyłek kurierskich oraz usługami finansowymi.
"Poczta Polska skutecznie walczy o klientów biznesowych i instytucjonalnych. Intensywne działania sprzedażowe spółki na tym rynku przynoszą efekty. Wśród czołowych klientów znajdują się zarówno przedsiębiorstwa prywatne, jak i duże jednostki administracji państwowej. Firma zwiększa swój udział w rynku proponując wymierne korzyści biznesowe m.in. konkurencyjne, rynkowe stawki i rozwinięty system logistyczny obejmujący największą w Polsce sieć placówek i służbę doręczeń" – podano w komunikacie.
Pozyskani w 2013 r. klienci to m.in.: PGNiG, NBP, czy ZUS.
W 2012 r. przychody Poczty Polskiej ogółem wyniosły 6,74 mld zł wobec 6,81 mld zł rok wcześniej. Przychody z usług listowych i reklamowych spadły o 1% w skali roku do 4,13 mld zł w 2012 r.
Poczta Polska wygrała prawie 2 tys. przetargów
Poczta Polska wygrała prawie 2 tys. przetargów publicznych na łączną kwotę ponad 2,1 mld zł w 2013 roku, poinformowała Poczta.