Podlaskie: Wschód — kierunek strategiczny

Anna GołasaAnna Gołasa
opublikowano: 2013-12-30 00:00

Dobra passa firmy MP-Trade trwa. Tytuł Gazeli Biznesu otrzymuje czwarty raz z rzędu.

2. MP-TRADE MIROSŁAW PIEKARSKI

Przedsiębiorstwo MP-Trade Mirosław Piekarski działa od 1999 r. Specjalizuje się w handlu mięsem chłodzonym i mrożonym oraz półtuszami.

— Gdy weszliśmy na rynek, największą przeszkodą było wypracowanie marki i zdobycie zaufania klientów. Aby to osiągnąć, potrzebowaliśmy kilku lat ciężkiej pracy — opowiada Mirosław Piekarski, założyciel i prezes firmy.

Początkowo oferowane przez MP-Trade produkty trafiały na Węgry, do Rumunii, Bułgarii i państw nadbałtyckich, a później także do innych krajów europejskich, zwłaszcza należących do UE. Choć podlaska Gazela nadal wysyła mięso na tamtejsze rynki, od kilku lat za jego kluczowych odbiorców uznaje Białoruś, Ukrainę i Rosję.

— Wschód traktujemy priorytetowo i nadal będziemy się rozwijać w tym kierunku — zapewnia Mirosław Piekarski.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

Coface