Zwycięzca będzie rozdawał gadżety i ulotki promocyjne wśród pasażerów, emitował film promocyjny na pokładach samolotów, umieszczał materiały promocyjne w magazynie pokładowym oraz odpowiadał za kampanie mailingowe , ekspozycję bannerów i logo województwa w materiałach reklamujących połączenie lotnicze Bydgoszcz – Warszawa – Bydgoszcz.
- Kontrakt, który podpiszemy z wybraną linią, będzie obowiązywał przez trzy lata od października 2010 r. do końca września 2013 r. Część objętej nim kampanii będzie się odbywać na pokładach samolotów obsługujących połączenia międzynarodowe – wyjaśnia Piotr Całbecki, marszałek województwa kujawsko-pomorskiego.
Skąd pomysł na taką reklamę?
- W ten sposób chcemy przewoźnikowi obsługującemu regionalne połączenia rekompensować stratę, która wynika z tej działalności. To powszechnie wykorzystywany przez samorządy sposób na utrzymanie nierentownych, ale potrzebnych połączeń regionalnych – twierdzi Beata Krzemińska, rzecznik prasowy kujawsko-pomorskiego urzędu marszałkowskiego
Województwo będzie też rozmawiało ze zwycięzcą o jesiennej siatce połączeń bydgoskiego portu lotniczego.
- Chodzi o to, by w bydgoskim porcie lotniczym pojawiła się linia działająca w krajowym systemie biletowym i bagażowym. Dzięki temu pasażer lecący z Bydgoszczy np. do Chicago będzie mógł się odprawić u nas i a nie dopiero w porcie przesiadkowym. W tej chwili takiej możliwości nie ma – wyjaśnia Beata Krzemińska.
Ogłoszenie o przetargu:
http://www.kujawsko-pomorskie.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=15899&Itemid=125 ).