Pol-Mot chce kupić logo Jelcza

Paweł Janas
opublikowano: 25-06-2010, 07:26

Nieoficjalnie wiadomo, że Pol-Mot Holding ma produkować autobusy z chińską firmą.

W 2008 r. zakłady samochodowe Jelcz z grupy firm Sobiesława Zasady znalazły się w upadłości. Do fabryki wszedł syndyk. Utrzymanie produkcji autobusów nie powiodło się. W 2009 r. syndyk ogłosił pierwszy przetarg na sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Przetarg zakończył się fiaskiem, podobnie jak trzy kolejne. Nie zgłosił się żaden inwestor, choć... jest jeden wyjątek. Od miesięcy rozmowy z syndykiem prowadzi Pol-Mot Holding, grupa działająca w branży motoryzacyjnej, producent maszyn rolniczych (giełdowa Warfama) i deweloper.

Do przetargów Pol-Mot jednak nie staje, bo zainteresowany jest tylko jedną rzeczą.

— Chcemy kupić znak towarowy Jelcz. Mimo paru wątpliwości, nadal ma on pewną wartość na polskim rynku — mówi Andrzej Zarajczyk, prezes Pol-Mot Holding.

Logo Jelcza miałoby ułatwić holdingowi wprowadzenie na polski rynek nowych autobusów. Firma zajęłaby się ich licencyjnym montażem i sprzedażą w kraju. Andrzej Zarajczyk nie ujawnia, kto jest jego partnerem. Według naszych informacji, chodzi o jednego z chińskich producentów autobusów. 

Więcej w piątkowym Pulsie Biznesu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Janas

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Motoryzacja / Pol-Mot chce kupić logo Jelcza