Polacy a moda

Handel

Dobre wieści dla producentów odzieży. Wielu Polaków chciałoby wymienić zawartość swoich szaf, i to natychmiast — wynika z badania „Polska Strojna 2016. Trendy w zachowaniach zakupowych Polaków”, przeprowadzonego przez Allegro (które podaje, że ma 50-procentowy udział w rynku mody w e-commerce) i Mobile Institute wśród 1752 Polaków.

Wśród trzech najważniejszych cech ubrania wymieniamy najczęściej wygodę, jakość materiału i schludność. Zgodność z trendami jest wskazywana na dziesiątym miejscu.

Marki, które kupujemy, w tym roku już nie tylko powinny być przystępne cenowo (24 proc.), ale przede wszystkim muszą być spójne z naszym gustem (27 proc.) i oferować dobrą jakość i relację ceny do jakości. Detronizacja ceny to nowość w stosunku do poprzedniej edycji badania.

55 proc. Tylu Polaków kupujących ubrania i dodatki korzysta z promocji — wyprzedaży sezonowych, kodów rabatowych, rabatów urodzinowych, świątecznych i weekendowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Michalina Szczepańska

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Polacy a moda