Polacy coraz chętniej kupują w sieci

opublikowano: 11-09-2019, 22:00

Rośnie popularność zakupów przez internet — wynika z badania Autopay Research „Jak kupujemy w internecie 2019”.

W tegorocznym badaniu odsetek osób deklarujących kupowanie przez sieć sięgnął 89 proc. To najwyższy wynik w czteroletnim cyklu analiz polskiego rynku e-commerce i wzrost o 4 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. Najważniejszym kryterium wyboru sklepu internetowego pozostają ceny oferowanych w nim produktów. Coraz większą rolę odgrywa wygoda realizacji zakupu (wzrost z 48 na 55 proc.), wiarygodność sklepu (wzrost z 35 na 51 proc.) oraz możliwość łatwego zwrotu towaru (wzrost z 22 na 38 proc.).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy