Polacy nie boją się drożyzny

Maciej Zbiejcik
opublikowano: 2011-04-22 09:47

Alma i Bomi zacierają ręce. Sprzedaż przed świętami w sklepach i delikatesach mocno wzrosła.

Najbardziej na wielkanocnych zakupach skorzystały tradycyjnie sieci handlowe oraz spółki spożywcze. Gorzej sprzedają się drogie ryby i złoto, którego notowania biją rekordy cenowe. Przedstawiciele giełdowych spółek handlowych twierdzą, że sprzedaż w marketach i delikatesach jest wyższa niż rok wcześniej.

— Jest nadspodziewanie dobrze. W sklepach są kolejki. Zapowiada się rekordowy tydzień pod względem sprzedaży. W Almie notujemy dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Jesteśmy bardzo zadowoleni z sezonu świątecznego i z optymizmem patrzymy w przyszłość — mówi Jerzy Mazgaj, prezes Almy.

Więcej w piątkowym Pulsie Biznesu. KUP ONLINE>>