Poland.com chce utrwalić swoją markę

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 15-11-2000, 00:00

Poland.com chce utrwalić swoją markęPoland.com, który nie prowadził dotąd żadnych działań reklamowych, zorganizował kampanię. Jej celem jest podniesienie znajomości marki i rozpropagowanie kont e- -mailowych. Kampanię przygotowała agencja Schulz z Krakowa i dział marketingu Poland.com. Od strony medialnej obsługuje ją dom mediowy Zenith Media. Będzie ona prezentowana na 770 nośnikach reklamy zewnętrznej, w Radiu Zet i PR 3. Reklama będzie pokazana również w Internecie — na polskich i zagranicznych serwisach m.in. Wprost, Tenbit, Super Express, Empil.com, Sekrety Kobiet oraz Yahoo...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
225,15 zł 183,05 zł netto
426,60 zł 346,83 zł netto
758,41 zł 616,59 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
367,65 zł 298,90 zł netto
696,60 zł 566,34 zł netto
1238,40 zł 1006,83 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Poland.com chce utrwalić swoją markę