Polscy sportowcy na piatkę

W pogoni za zdrowszym życiem wydajemy coraz więcej na artykuły sportowe.

W tym roku wartość tego rynku wzrośnie o 5,2 proc., do niemal 8 mld zł, a w następnych latach będzie rosnąć średnio o 4-5 proc. Tego przynajmniej spodziewają się analitycy firmy badawczej PMR, którzy przygotowali raport „Rynek artykułów sportowych w Polsce 2014”. Wzrost wartości rynku ma być zasługą przede wszystkim szału na bieganie (ten segment rośnie o nawet 30 proc. rocznie), a także zwiększonych nakładów na sprzęt rowerowy, na który w tym roku Polacy mają wydać najwięcej w historii. Najszybciej, bo aż o 17 proc. rok do roku, rośnie sprzedaż w internecie, ale klienci i tak najczęściej robią sportowe zakupy w sklepach specjalistycznych sieci, takich jak Decathlon czy Intersport.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcel Zatoński

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Polscy sportowcy na piatkę