Polscy sprzedawcy mogą wejść na AliExpress

Kamil ZatońskiKamil Zatoński
opublikowano: 2024-10-01 08:28

Chińska platforma otworzyła podwoje dla sprzedawców z Polski. Nie będą oni musieli uiścić opłaty początkowej za otwarcie i zamknięcie konta oraz nie będą mieli obowiązku pozostania na platformie.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Od 2021 r. AliExprees ma magazyn w Polsce, otwarty we współpracy z Cainiao, logistycznym ramieniem Alibaba Group (właścicielem AliExpressu). Platforma nawiązała również współpracę z firmą kurierską InPost.

AliExpress zaoferuje polskim sprzedawcom również wsparcie marketingowe i biznesowe. Funkcjonalności dostępne na platformie pomogą im w prowadzeniu sklepu, m.in. optymalizując opisy produktów i automatycznie tłumacząc je na 15 języków. System pozwoli także na przejrzyste śledzenie i zarządzanie cenami oraz promocjami.

AliExprees działa w ponad 100 krajach i regionach, przyciągając ponad 150 milionów kupujących. W Polsce konsumenci mogą otrzymać zamówienia transgraniczne w ciągu 7-11 dni roboczych, a zakupy lokalne w ciągu pięciu dni roboczych, podano w komunikacie.