
Cena gry została ustalona na 128 juanów, czyli około 70 zł, a za wydanie gry w Państwie Środka odpowiada Sil Road Games. Zgodnie z warunkami współpracy, 80 proc. przychodów generowanych ze sprzedaży tytułu trafi do Big Cheese Studia.
– Znając preferencje chińskich graczy, mamy sporą nadzieję, że uda nam się zdobyć ich zainteresowanie, o czym już może świadczyć obecność gry na TOP Wishlist. Gra będzie sprzedawana w cenie 128 juanów, czyli ok 70zł, w pierwszych dniach otrzymamy widoczność oraz zaproponujemy promocję 20 proc. dla nowych graczy. Dzięki partnerom będziemy obecni na China Joy na dwóch stoiskach razem z Silk Road oraz na oficjalnym stanowisku Steam China. – mówi Łukasz Dębski, prezes Big Cheese Studia, cytowany w informacji prasowej.
“Cooking Simulator” miał premierę w sklepie Steam 6 czerwca 2019 r. Przez ponad dwa lata od premiery sprzedano 700 tys. egzemplarzy oraz 400 tys. dodatku. Spółka planuje wydanie w tym roku drugiej części gry.