Polska marka na światowym poziomie

Materiał partnera
27-10-2017, 00:00

Giacomo Conti od ponad 10 lat ubiera mężczyzn. Ma już 72 sklepy i otwiera kolejne. Statystyki mówią same za siebie. Corocznie brand może pochwalić się około 15 nowymi salonami, których powierzchnia również znacznie powiększyła się w stosunku do lat poprzednich. Z czego wynika tak dobra kondycja marki? Giacomo Conti to przykład przemyślanej strategii projektowej i  marketingowej, zrodzonej z prawdziwej pasji.

Wyświetl galerię [1/3]

Giacomo Conti to nie tylko klasyczne stylizacje, które sprawdzą się przy specjalnych okazjach, ale również casualowe kreacje, zaprojektowane w zgodzie z panującymi trendami.

Wspierając rodzimą gospodarkę, marka szyje – co jest rzadkością – w Polsce, a nie w którymś z państw azjatyckich. Problemem jest niewystarczająca ilość polskich szwalni, które mogą sprostać tak dużym zamówieniom. Ponadto Giacomo stawia na postęp technologiczny, a nie wszystkie rodzime szwalnie gotowe są na takie innowacje. Klienci jednak doceniają to, że marka inwestuje w polską produkcję.

Analizując poczynania konkurencji można stwierdzić również, że część spółek podąża śladem Giacomo w związku ze sposobem promocji i produkowanym asortymentem.

Od hurtowni po salony
Biznes zaczął się niewinnie – od handlu hurtowego odzieżą. Potrzeby na rynku mody 10 lat temu znacznie odbiegały od dzisiejszych realiów. Giacomo Conti od początku postawiło sobie jednak pewną poprzeczkę. Konsekwentnie realizowana strategia firmy sprawiła, że dzięki odpowiednim kolekcjom i sieci sprzedaży, marka stanowi dziś przeciwwagę dla swoich zagranicznych konkurentów. Polacy na przestrzeni lat przedefiniowali swoje oczekiwania i jakość towaru stała się wartością nadrzędną. Giacomo Conti w odpowiedzi na rosnące potrzeby, zaproponowało produkt najwyższej jakości, przy jednoczesnym wsparciu polskiej produkcji. Dzięki umiejętności obserwacji i szybkiej reakcji na trendy, marka zaczęła się rozwijać w błyskawicznym tempie i od lat odnosi same sukcesy. Jej centrala mieści się w Poznaniu, gdzie pod czujnym okiem głównego projektanta, Michała Włocławskiego, wykwalifikowany zespół projektantów i grafików zaspokaja gusta nawet najbardziej wymagających wielbicieli mody. Każdy z oferowanych projektów wykonany jest z najwyższej jakości materiałów.

–Diabeł tkwi w szczegółach i technice, dlatego priorytetem jest dla nas jakość i perfekcyjne wykonanie. Tworzymy z tkanin pochodzących od najlepszych, europejskich producentów takich jak Lanificio Zignone, Paulo de Oliveira, Lanificio Fratelli Cerutti, Marzotto i Vitale Barberis Canonico – zapewnia Zbigniew Markowski, jeden z założycieli marki.

Wybór idealnie skrojonej marynarki lub ponadczasowego płaszcza Giacomo Conti jest więc inwestycją na lata. Ponadto możliwość skorzystania z profesjonalnej porady doradcy, gwarantuje zadowolenie klienta.

Nie tylko włoskie inspiracje
Właściciele Giacomo Conti, mimo sukcesu nie spoczywają na laurach i planują powiększenie portfolio. Akwizycja damskiej marki bądź stworzenie własnej kolekcji skierowanej do kobiet, to plany, które poważnie rozpatrują właściciele brandu. Ponadto planowana ekspansja na rynek zagraniczny i wejście na giełdę to krok, który pozwoli osiągnąć marce wartość globalną.

Są to założenia rozpatrywane bardzo realnie. W ostatnich latach przychody marki z roku na rok rosły o minimum 30 % i śmiało można stwierdzić, że Giacomo Conti jest trzecią firmą pod względem obrotów spółek giełdowych na rynku mody męskiej.

Z miłości do mody
Dzięki zestawieniu tradycyjnego krawiectwa z włoskim designem, oferta Giacomo Conti trafi w gusta zarówno wielbicieli eleganckich stylizacji, jak i miłośników nowoczesnych rozwiązań. Uniwersalność oferty pozwala na ubranie zarówno dojrzałego mężczyzny jak i zorientowanego w trendach, młodego człowieka sukcesu czego dowodem jest najnowsza kolekcja na sezon jesień-zima, Aspen. Kolekcja podzielona została na mini kolekcje, w zależności od okazji: wieczorową, smart casual i biznes. W asortymencie znalazły się więc eleganckie garnitury i płaszcze, wełniane swetry, casualowe kurtki jak i szeroki wachlarz dodatków.

Świętując 10 lat obecności na rynku, marka robi ukłon w stronę klienta. W salonach marki pojawiły się bowiem garnitury, kurtki, spodnie i inne eleganckie akcesoria w atrakcyjnych, urodzinowych cenach, a celebracja potrwa aż do grudnia. Oferując wszystko, czego potrzebuje współczesny mężczyzna w jednym salonie, Giacomo Conti zapewnia komfort i kompleksową obsługę najbardziej wymagających klientów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Polska marka na światowym poziomie