Polska na światowych targach nieruchomości

Marta Sieliwierstow
opublikowano: 15-11-2011, 00:00

Już 16 listopada w Cannes rozpoczną się 17. targi MAPIC, poświęcone nieruchomościom handlowym.

Prezentacja galerii handlowych z całego świata, rozdanie nagród dla najlepszych projektów i panel dyskusyjny: „Polska — kraj możliwości dla inwestorów i najemców. Czy pozostaje najlepszą lokalizacją dla zagranicznych sieci handlowych?” to tylko niektóre punkty programu, przygotowanego przez organizatorów — firmę Reed Midem.

Organizatorzy przewidują, że w trzydniowych targach weźmie udział około 8 tys. osób, w tym 2,2 tys. reprezentantów sieci handlowych. Z Polski zgłosiło udział około 130 firm.

Na MAPIC promują się głównie deweloperzy i najemcy, a także miasta i państwa. Na targach zaprezentowanych zostanie ponad 500 obiektów handlowych z całego świata, z Polski m.in. Atrium Felicity z Lublina, Galeria Katowicka, Futura Park Kraków, Aleja Słońca ze Szczecina, Galeria Warmińska z Olsztyna i Nova Park z Gorzowa Wielkopolskiego. Do największych projektów, które będzie można zobaczyć w Cannes, należą m.in. Uberlandia Shopping z Brazylii i Raffles City Hangzhou z Chin.

Podczas targów przyznane zostaną nagrody MAPIC Awards. Komisja nominowała 16 kandydatów do nagród w pięciu kategoriach:ekspansja, sieć handlowa w centrum miasta, nowy koncept handlowy, obiekt handlowy i modernizacja. Galeria Echo w Kielcach, jako jedyne centrum z Polski, rywalizować będzie o miano najlepiej zrewitalizowanego obiektu.

— MAPIC to doskonała okazja do spotkania najemców z deweloperami i właścicielami obiektów handlowych. To jedyne wydarzenie, które w jednym miejscu gromadzi tak wielu przedstawicieli branży. Targi cieszą się zainteresowaniemrównież polskich firm, gdyż stwarzają możliwość zdobywania międzynarodowych kontaktów — mówi Marek Noetzel, partner z Cushman & Wakefield.

Nominacje do MAPIC Awards

Ekpansja

Aldo (Kanada) Desigual (Hiszpania) Hunkemöller International BV (Holandia)

Sieć handlowa w centrum miasta

Abercrombie & Fitch (USA) Adidas (Niemcy) Carrefour City (Francja)

Nowy koncept handlowy

Asics Amsterdam (Holandia) Candylicious (Singapur) Moustaches (Francja)

Obiekt handlowy

Eurovea (Słowacja) Le Millénaire (Francja) Polygone Béziers (Francja) Vleuterweide (Holandia)

Modernizacja

Galeria Echo (Polska) Milano City Center (Włochy) Zweibrücken The Style Outlets (Niemcy)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Sieliwierstow

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu