Polska priorytetem dla Wyndham

EG
opublikowano: 10-03-2011, 00:00

Największa sieć hotelowa na świecie do 2016 r. otworzy w Polsce co najmniej 10 moteli Super 8.

Największa sieć hotelowa na świecie do 2016 r. otworzy w Polsce co najmniej 10 moteli Super 8.

Wyndham Hotel Group rozpoczyna ekspansję na polskim rynku od taniej marki Super 8. Eric Danzinger, prezes sieci, podpisał kontrakt z agencją Colliers International na poszukiwanie odpowiednich lokalizacji.

— Planujemy, że w regionie znajdą się po dwa obiekty: na obrzeżach dużego miasta oraz przy stacjach benzynowych przy głównych trasach. Każdy będzie miał po 75-200 pokojów — zapowiada Alex Kloszewski, partner i szef działu inwestycji hotelowych agencji Colliers.

Motele Super 8 są budowane z gotowych elementów. Powstają w pół roku, dlatego możliwe, że w pierwszych będzie można się zatrzymać już pod koniec tego roku.

— Szukamy lokalizacji w całej Polsce, jednak najbardziej pewne są Warszawa i Wrocław. W kraju nie ma podobnej oferty, jest tam miejsce nawet dla 200 podobnych obiektów — dodaje Alex Kloszewski.

Grupa Wyndham ma kilkanaście marek i jest znana głównie na rynku amerykańskim. Wkrótce ma się to zmienić. Podobnie jak konkurencyjna sieć Hilton za najważniejsze kierunki rozwoju uznała Polskę i Turcję.

— Rozmawiamy o wejściu na nasz rynek kolejnych marek. Do polskich potrzeb i możliwości w pierwszej kolejności pasuje marka Ramada, mająca 3,5-4 gwiazdki — mówi partner w agencji Colliers.

Wyndham Hotel Group ma w 65 krajach na świecie ponad 7,2 tys. hoteli z 613 tys. pokojów. Wkrótce otworzy hotel Ramada ze 150 pokojami w Doniecku na Ukrainie. Marka Super 8 powstała w latach 70. XX wieku. Doba hotelowa kosztowała wówczas 8,88 USD — stąd nazwa.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: EG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu