Czytasz dzięki

Polska reklama w świecie

Na początku października rusza sześciotygodniowa kampania promocyjna polskiej gospodarki. Polska promować się będzie jako nowoczesny i wiarygodny partner gospodarczy i atrakcyjna lokalizacja dla inwestycji. Reklamy ukażą się w BBC World, CNN International, „Time Magazine”, „Financial Times” oraz „Wall Street Journal”. W telewizjach ujrzymy 500 spotów, a kampania prasowa obejmie 10 emisji reklam. Motyw przewodni to bijące serce, oczywista metafora centralnego położenia Polski w Europie. I jednocześnie nawiązanie do idei promocji Polski „Creative Tension” (czyli twórczy dynamizm).

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

Rabat 30%
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł

Skorzystaj z 30% rabatu

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.