Polska symbolika dobrze się sprzedaje

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 09-06-1999, 00:00

Polska symbolika dobrze się sprzedaje„Ogniem i mieczem” było reklamowym natchnieniem dla producentów Kolejne firmy, by odświeżyć markę swoich produktów, sięgają do bohaterów „Trylogii”. Dla większości z nich są to krótkotrwałe kampanie, mające na celu jedynie wykorzystanie mody na polską symbolikę powstałą po filmie Jerzego Hoffmana. Jednak niektórzy w ten sposób rozpoczynają konsekwentną budowę polskiego wizerunku marki. Do bohatera „Trylogii” w reklamach odwoływał się Okocim. Z tej symboliki pośrednio skorzystało również Commercial Union. Głośna premiera „Ogniem i mieczem” była też okazją...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Polska symbolika dobrze się sprzedaje