Polski hydraulik w Paryżu reklamuje uroki swego kraju

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 2005-06-28 20:42

Mimo zastrzeżeń Francuzów "polski hydraulik" przybył we wtorek do Paryża, tyle tylko, że nie po to, by dokonywać napraw wodno-kanalizacyjnych, lecz by zachwalać mieszkańcom Francji uroki Polski - podały we wtorek agencje.

Mimo zastrzeżeń Francuzów "polski hydraulik" przybył we wtorek do Paryża, tyle tylko, że nie po to, by dokonywać napraw wodno-kanalizacyjnych, lecz by zachwalać mieszkańcom Francji uroki Polski - podały we wtorek agencje.

    Polska Organizacja Turystyczna zorganizowała tego dnia w Paryżu konferencję prasową z udziałem "polskiego hydraulika", który do niedawna był dla Francuzów symbolem zagrożenia, obawy przed zalewem ich kraju przez tanią siłę roboczą z biedniejszych krajów Unii Europejskiej.

     Na konferencji Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) zaprezentowano "polskiego hydraulika", w którego wcielił się model Piotr Adamski.

    To właśnie jego zdjęcie znalazło się niedawno na plakacie reklamowym POT. "Zostaję w Polsce. Przyjeżdżajcie wy" - głosił napis na plakacie w języku francuskim.

    Prezes POT Andrzej Kozłowski przyznał, że odzew na kampanię reklamową z wykorzystaniem wizerunku  "polskiego hydraulika" przeszedł najśmielsze oczekiwania.