Polski rynek reklamy spadnie w br. o 4,1 proc.

DI
opublikowano: 09-07-2009, 11:09

Wartość polskiego rynku reklamy w 2009 roku wyniesie 7,43 mld zł, czyli o 4,1 proc. mniej niż w 2008 r, na co największy wpływ mają w opinii analityków ZenithOptimedia skutki ogólnoświatowego kryzysu gospodarczego - podały wirtualnemedia.pl.

Wpływy z reklam najbardziej zmniejszą się w gazetach i magazynach, a wzrosną w internecie i kinach.

Zyski z reklam najbardziej zmaleją w tym roku w gazetach (o 14,6 proc., do 643 mln zł). Outdoor zarobi na reklamach mniej o 5,4 proc. - 669 mln zł.

Wzrost wpływów reklamowych zanotuje w 2009 roku internet - o 16,8 proc., do 862 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane