Pomysły na rozwój goodie

Iwona Jackowska
opublikowano: 17-01-2018, 22:00

Uczestnicy maratonu biznesowego Koźminski Venture Lab i Bank Millennium opracowali rozwiązania, które nadają się do wdrożenia jako projekty biznesowe.

Goodie Wallet, czyli program lojalnościowy wykorzystujący elementy gamifikacji (mechaniki znanej z gier) i odpowiadający potrzebom inteligentnych zakupów (tzw. smart shopinngu) uzyskał najwyższe oceny spośród dziesiątek pomysłów na udoskonalenie rozwijanej przez Bank Millennium aplikacji goodie, skupiającej informacje o dostępnych promocjach w wybranych sklepach i galeriach. W rywalizacji wzięło udział 100 osób.

Zwycięzki pomysł stworzenia Goodie Wallet opracowano w zespole Goodiefellas, uczestniczącym w pierwszym biznesowym maratonie projektowania — hackathonie Leothon zorganizowanym przez Koźminski Venture Lab i Bank Millennium. Drugie miejsce przypadło grupie Koźmiński Lions za projekt, który zakłada uzależnienie poziomu rabatów od zaangażowania użytkowników aplikacji.

Podium uzupełniła drużyna Quantum Connections, która wykorzystała w aplikacji mechanizm chatbota, czyli konwersacji przy użyciu języka naturalnego. Początkowo w Leothonie miało uczestniczyć 50 osób. Ich liczbę zwiększono do 100, gdy okazało się, że do udziału zgłosiło się niemal 200 chętnych, głównie studentów Akademii Leona Koźmińskiego.

W zmaganiach wspierali ich wykładowcy akademii, przedsiębiorcy, eksperci od rozwoju biznesu i marketingu, menedżerowie Banku Millennium i goodie. — Poziom zaprezentowanych pomysłów był bardzo wysoki i wyrównany. Część z nich realnie nadaje się do wdrożenia jako odrębne projekty biznesowe — ocenia Ricardo Campos, prezes goodie.

— W tej edycji Leothonu postawiliśmy na poszukiwanie rozwiązań biznesowych, a nie tylko technologicznych. Uczestnikom daliśmy możliwość zrozumienia autentycznych biznesowych wyzwań, poszerzania swoich kompetencji i sprawdzenia się w roli menedżera — mówi Jan Dąbrowski z Koźmiński Venture Lab.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Iwona Jackowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Pomysły na rozwój goodie