Ponad 100 marek ma przyciągnąć do DTC

Renata Zawadzka
15-10-1999, 00:00

Ponad 100 marek ma przyciągnąć do DTC

Mimo deszczu tłumy ludzi już od rana czekały na otwarcie nowej perfumerii w warszawskiej Galerii Centrum. Nie bez kozery. To nie tylko największy tego typu obiekt w Polsce, ale także jeden z największych w Europie. Klientów przyciągnęła jednak przede wszystkim obietnica promocyjnych warunków sprzedaży i nie zawiedli się.

Usytuowana w warszawskiej Galerii Centrum zajmuje powierzchnię 1000 mkw. Swoje stoiska firmowe mają tu wszystkie istniejące na polskim rynku marki zaliczane do kosmetyki selektywnej m.in.: Dior, Lancome, Givenchy, Helena Rubinstein, Guerlain, Nina Ricci, Estee Lauder, Shiseido, Clarins czy YSL. Ofertę perfumeryjną, na którą składają się zapachy ponad 100 marek, wzbogacono o unikatowe na polskim rynku Olfactorium — minilaboratorium z dziesiątkami flakoników zawierających substancje, z których komponuje się najbardziej wyszukane zapachy. Dla klientów z mniej zasobną kiesą przygotowano bogactwo produktów mass marketowych.

— Ulica Marszałkowska jest najważniejszą arterią handlową stolicy. Na to, by mieć wszystkie najlepsze marki kosmetyków w centralnym punkcie miasta, długo czekali klienci i dostawcy. Błyskawicznie rozwijający się rynek pociąga za sobą konieczność dostosowania stylu sprzedaży do potrzeb konsumenta. Galeria Centrum w optymalny sposób spełnia te oczekiwania. Dodatkowym atutem jest możliwość zrobienia zakupów w dni wolne od pracy — mówi Matthieu Sipp, dyrektor generalny Beauty Distribution, mającej w ofercie dziewięć selektywnych marek, m.in. Helenę Rubinstein, Lancome a i Giorgio Armaniego.

Korzyści płynące ze współpracy z Galerią Centrum podobnie oceniają także inni przedstawiciele branży kosmetycznej. Już podczas niedawnego otwarcia pierwszego w kraju sklepu marki Clinique, Patrick Bousquet-Chavanne, prezes Estee Lauder International, sugerował, że perfumeria będzie nie tylko jednym z największych, ale i najlepszych sklepów kosmetycznych w Europie. To zdecydowało o włączeniu jej do sieci dystrybucji prestiżowych produktów amerykańskiej firmy.

— Galeria Centrum jest jednym z najbardziej strategicznych kanałów dystrybucji naszych kosmetyków. Podobnie jest w USA, gdzie w domach towarowych realizuje się gros tego rodzaju zakupów. Tu każde stoisko jest w stanie zapewnić, tak samo jak w sklepach firmowych, możliwie najlepszy serwis — komentuje Inga Kucharska, product manager w Estee Lauder.

KOLEJNY ETAP: Dzisiejsze wydarzenie poprzedza oddanie do użytku dwóch pięter z modą męską w budynku dawnej Sawy, które nastąpi pod koniec października. Finał prac wykończeniowych nastąpi w listopadzie i wówczas warszawiacy będą mogli odwiedzić Galerię Centrum całkowicie ukończoną, zwieńczoną nowoczesną fasadą — zapowiada Maciej Dyjas, prezes Domów Towarowych Centrum. W przecięciu wstęgi towarzyszy mu syn i Piotr Krawczyk, dyrektor Galerii Centrum (na zdjęciu po prawej).

PAŃSKIE OKO: Matthieu Sipp, dyrektor generalny Beauty Distribution, z satysfakcją ogląda ekspozycję produktów każdej z dziewięciu marek, które firma sprzedaje w Galerii Centrum. Tu ustala jeszcze szczegóły z Małgorzatą Misiło, PR w tej firmie (na zdjęciu po lewej), i Iwoną Bandych-Najdowską, product managerem marki Lancome.

KONSULTACJA POŻĄDANA: Katarzyna Lis, konsultantka Estee Lauder (na zdjęciu po prawej), już pierwszego dnia musiała odpowiadać na liczne pytania klientek. Choć każdy produkt można samemu wypróbować, to jednak wiele pań oczekuje fachowej porady.

NIE TYLKO SPRZEDAŻ: W pierwszym dniu poszczególne marki prześcigały się w chęci zawładnięcia klientem. Tego rodzaju pokazy fryzur i makijażu, jak ten w stoisku Heleny Rubinstein, będą prezentowane przez poszczególne marki także w zwykłe dni.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Renata Zawadzka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Ponad 100 marek ma przyciągnąć do DTC