18,6 mln zł wyniosły wpływy TVN-u ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie ”Kuba Wojewódzki” jesienią 2006 roku. To więcej niż przyniósł stacji ”Szymon Majewski Show” (17,8 mln zł).
”Kuba Wojewódzki” był emitowany w niedziele ok. 22, od 24 września do 17 grudnia 2006 roku oraz w sylwestra. Gromadził średnio 2,96 mln widzów, a udział TVN-u w rynku w czasie emisji wynosił 24,19 proc. Było to więcej niż w tym paśmie osiągała konkurencja: Polsat – 20,26 proc. i 2,5 mln widzów, TVP 1 – 18,17 proc. i 2,2 mln, TVP 2 – 15,12 proc. i 1,8 mln. Dla porównania, ”Kuba Wojewódzki” emitowany jesienią 2005 roku w Polsacie przyciągał średnio 1,99 mln widzów (22,16 proc. udziału w rynku).
Najwięcej na reklamę przy programie wydały firmy: Polkomtel SA – 853 tys. zł, PTK Centertel – 826 tys. zł, Procter & Gamble – 630 tys. zł, Ferrero Polska – 621 tys. zł i Axel Springer –575 tys. zł.
Kolejną edycję programu ”Kuba Wojewódzki” TVN planuje wiosną tego roku.
Wszystkie dane – AGB Nielsen Media Research. Dane o przychodach cennikowe netto bez uwzględnienia wydania sylwestrowego.
RUT, PRESSERWIS