Pół miliona sprzedanych „Ghostrunnerów”

opublikowano: 13-01-2021, 10:47

Gra, której wydawcą jest All in! Games, a współproducentem One More Level, do końca 2020 r. sprzedała się w liczbie ponad 0,5 mln sztuk.

“Ghostrunner” miał premierę w październiku 2020 r. Tytuł trafił na PC, PS4, Xbox One i Nintendo Switch. Szacunki mówiące o sprzedaży 0,5 mln sztuk gry do końca 2020 r. obejmują sprzedaż detaliczną na wszystkich platformach sprzętowych oraz we wszystkich sklepach. Po ostatecznym zweryfikowaniu danych, w tym po uzyskaniu pełnej informacji o zwrotach, spółka poda oficjalne. Nastąpi to prawdopodobnie na przełomie trzeciego i czwartego kwartału.

Piotr Żygadło, prezes All in! Games, ujawnia, że przy ustalaniu celu na początku współpracy ze One More Level, zakładano sprzedaż na poziomie 400 tys. egzemplarzy.

- Ten poziom udało się osiągnąć zaledwie w dwa miesiące, więc możemy być bardzo zadowoleni z tego, jak gra się sprzedaje. Po tym, jak przed premierą tytuł awansował na czołowe miejsca w globalnym rankingu wishlist na Steamie, apetyty znacznie wzrosły i zweryfikowaliśmy nasze cele oraz oczekiwania. Pół miliona sprzedanych sztuk poprzez wszystkie sklepy i platformy to wynik, który nas cieszy i dowodzi, że nasza strategia zmierza we właściwym kierunku - mówi prezes.

Wydawca zakłada jego wsparcie przez 12 miesięcy od premiery.

- Jesteśmy zatem jeszcze dalecy od osiągnięcia docelowego szczytu sprzedaży. Przed nami m.in. promocje, aktualizacje, duży dodatek DLC, no i przede wszystkim wydanie na konsole nowej generacji, które powinno cieszyć się bardzo dużym zainteresowaniem. Mamy też spore rezerwy pod względem sprzedaży na Nintendo Switch. Pracujemy na tym, by ten potencjał w pełni wykorzystać - tłumaczy Piotr Żygadło.

Liczba podanych przez spółkę sprzedanych sztuk jest szacunkowa, gdyż wyniki z większości platform spływają do All in! Games z opóźnieniem, czasami nawet kilkutygodniowym. Wynika to z faktu, że sprzedaż prowadzi współwydawca — 505 Games, który również otrzymuje niektóre dane dopiero po pewnym czasie. Szacunki zostały oparte na kilku wskaźnikach, m.in. danych cząstkowych ze Steamu czy też liczby aktywowanych kluczy do gry.

Według szefa All in! Games „Ghostrunnerowi” nie zaszkodziła premiera najgłośniejszego tytułu ostatnich lat, czyli gry „Cyberpunk 2077”.

- Wręcz może nawet nam pomogła, ponieważ wpisaliśmy się w cyberpunkowy klimat w środowisku gamingowym, który panował w ostatnich tygodniach 2020 r. W tym kontekście nasz tytuł pojawił się m.in. w serwisie CNN.com, co bardzo korzystnie wpłynęło na wizerunek zarówno nasz, jak też naszego produktu - uważa Piotr Żygadło.

Rynek gier
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
×
Rynek gier
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane