Pół miliona sprzedanych „Ghostrunnerów”

opublikowano: 13-01-2021, 10:47

Gra, której wydawcą jest All in! Games, a współproducentem One More Level, do końca 2020 r. sprzedała się w liczbie ponad 0,5 mln sztuk.

“Ghostrunner” miał premierę w październiku 2020 r. Tytuł trafił na PC, PS4, Xbox One i Nintendo Switch. Szacunki mówiące o sprzedaży 0,5 mln sztuk gry do końca 2020 r. obejmują sprzedaż detaliczną na wszystkich platformach sprzętowych oraz we wszystkich sklepach. Po ostatecznym zweryfikowaniu danych, w tym po uzyskaniu pełnej informacji o zwrotach, spółka poda oficjalne. Nastąpi to prawdopodobnie na przełomie trzeciego i czwartego kwartału.

Piotr Żygadło, prezes All in! Games, ujawnia, że przy ustalaniu celu na początku współpracy ze One More Level, zakładano sprzedaż na poziomie 400 tys. egzemplarzy.

- Ten poziom udało się osiągnąć zaledwie w dwa miesiące, więc możemy być bardzo zadowoleni z tego, jak gra się sprzedaje. Po tym, jak przed premierą tytuł awansował na czołowe miejsca w globalnym rankingu wishlist na Steamie, apetyty znacznie wzrosły i zweryfikowaliśmy nasze cele oraz oczekiwania. Pół miliona sprzedanych sztuk poprzez wszystkie sklepy i platformy to wynik, który nas cieszy i dowodzi, że nasza strategia zmierza we właściwym kierunku - mówi prezes.

Wydawca zakłada jego wsparcie przez 12 miesięcy od premiery.

- Jesteśmy zatem jeszcze dalecy od osiągnięcia docelowego szczytu sprzedaży. Przed nami m.in. promocje, aktualizacje, duży dodatek DLC, no i przede wszystkim wydanie na konsole nowej generacji, które powinno cieszyć się bardzo dużym zainteresowaniem. Mamy też spore rezerwy pod względem sprzedaży na Nintendo Switch. Pracujemy na tym, by ten potencjał w pełni wykorzystać - tłumaczy Piotr Żygadło.

Liczba podanych przez spółkę sprzedanych sztuk jest szacunkowa, gdyż wyniki z większości platform spływają do All in! Games z opóźnieniem, czasami nawet kilkutygodniowym. Wynika to z faktu, że sprzedaż prowadzi współwydawca — 505 Games, który również otrzymuje niektóre dane dopiero po pewnym czasie. Szacunki zostały oparte na kilku wskaźnikach, m.in. danych cząstkowych ze Steamu czy też liczby aktywowanych kluczy do gry.

Według szefa All in! Games „Ghostrunnerowi” nie zaszkodziła premiera najgłośniejszego tytułu ostatnich lat, czyli gry „Cyberpunk 2077”.

- Wręcz może nawet nam pomogła, ponieważ wpisaliśmy się w cyberpunkowy klimat w środowisku gamingowym, który panował w ostatnich tygodniach 2020 r. W tym kontekście nasz tytuł pojawił się m.in. w serwisie CNN.com, co bardzo korzystnie wpłynęło na wizerunek zarówno nasz, jak też naszego produktu - uważa Piotr Żygadło.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane