Co roku wiele osób ma ten sam dylemat życzeń świątecznych: drukowane kartki mało praktyczne, obdzwonić wszystkich nie sposób, sms jakiś taki mało elegancki. Email? No tak, znów popis firmowego grafika żeniącego na jednym obrazku kontur choinki, krągłości bombki i rogi renifera.
W tym roku Fundacja Świętego Mikołaja postanowiła do sprawy życzeń bożonarodzeniowych podejść nieco inaczej. Na stronie http://www.mikolaj.org.pl/koleda pokazała swoje rozwiązanie życzeniowego dylematu: zaprzęgła znanych muzyków do projektu wyjątkowej, spersonalizowanej, e-kartki świątecznej. Interaktywne życzenia (tu już liczy się inwencja nadawcy) kilkukrotnie pojawiają się podczas klipu z kolędą „Przybieżeli do Betlejem”. A tą wyśpiewuje zespół Pectus oraz stypendyści Fundacji wraz z orkiestrą smyczkową pod kierownictwem Andrzeja Borzyma, dyrygenta i producenta.
Darowizny przekazane przy okazji wysyłania kartki trafią na fundusz stypendialny dla zdolnej młodzieży. Tu Fundacja Świętego Mikołaja ma niemałe dokonania: przez 17 lat działalności przekazała na cele społeczne i charytatywne 40 mln zł, m.in. wspierając edukację niemal 9 tys. dzieci.
Pop-rockowy przepis na życzenia
opublikowano: 2015-12-16 12:52
Hej kolęda, hej stypendia - takie hasło przyświeca wyjątkowej e-kartce stworzonej przez znaną fundację.



