Popyt w internecie napędza zyski Abercrombie&Fitch

opublikowano: 02-03-2021, 17:48

Marka odzieżowa prognozuje, że wartość sprzedaży netto w pierwszym kwartale roku będzie wyższa od oczekiwań analityków. To efekt cięcia kosztów i wzrostu popularności sklepu internetowego, pisze Reuters.

Abercrombie&Fitch
Abercrombie&Fitch
Fot. Henning Schlottmann/Wikimedia Commons/CC BY-SA 4.0

Skupiona na młodych konsumentach firma Abercrombie&Fitch nawiązała współpracę z wpływowymi influencerami z TikToka i zwiększyła inwestycje w swój biznes internetowy, aby zrównoważyć spadające w wyniku pandemii obroty w sklepach stacjonarnych.

Producent odzieży prognozuje, że wzrost sprzedaży netto w pierwszym kwartale wyniesie od 30 do 40 proc. Średnie szacunki analityków sugerują skok o 32,8 proc. do 644,62 mln USD. Chcąc ograniczyć koszty, firma z Ohio w zeszłym roku zmniejszyła wydatki na wynagrodzenia, zawiesiła wypłatę dywidendy i zamknęła 137 sklepów.

Abercrombie&Fitch w czwartym kwartale ubiegłego roku odnotował zysk w wysokości 1,50 USD na akcję. Analitycy prognozowali 1,22 USD na akcję.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane