Pora na Pola chce trzeciej emisji

Szymon Maj
opublikowano: 2021-01-28 17:16

Platforma online z naturalną żywnością zdecydowała się po raz trzeci na emisję crowdfundingową.

Internetowy targ naturalnego jedzenia Pora na Pola już dwa razy korzystał ze wsparcia inwestorów. Tym razem chce pozyskać 2,6 mln zł w kampanii crowdfundingowej. Emisja ma pomóc w rozwoju biznesu i przygotowaniu spółki na debiut na NewConnect w 2023 r. W poprzednich dwóch emisjach w 2019 r. i 2020 r. w sumie około 1 tys. inwestorów zainwestowało ponad 1,16 mln zł. Firma w 2020 r. otrzymała dofinansowanie z UE na kwotę blisko 0,5 mln zł w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego.

– W ubiegłym roku nasze obroty wzrosły ponad sześciokrotnie i dzięki temu możemy przejść do realizacji kolejnych etapów strategii szybciej niż zakładaliśmy do tej pory. Podczas ostatniej emisji wszystkie akcje zostały objęte przed planowanym terminem. Dlatego liczymy ponownie na społeczność crowdfundingową – mówi Adrian Piwko, prezes spółki.

W całym 2020 r. Pora na Pola zrealizowała około 10 tys. zamówień. Jej przychody przekroczyły 2,5 mln zł. Spółka jest obecnie w trakcie procesów inwestycyjnych, które zostały zaplanowane do końca 2022 r. Zarząd spodziewa się osiągnięcia rentowności na poziomie EBITDA do końca 2023 r.