Parfois wywodzi się z Portugalii, w której w 1994 r. otworzono pierwszy butik sieci. Obecnie produkty marki dostępne są w 20 krajach.
Klientkami Parfois są kobiety, które cenią sobie najnowsze trendy w modzie i chcą za nimi podążać. Wszystkie projekty wychodzą spod rąk grupy artystów z Barcelony oraz Porto, drugiego co do wielkości miasta Portugalii, projektujących specjalnie dla Parfois.
Pierwszy sklep Parfois w Polsce otwarty został 24 marca 2009 r. w Poznaniu. Warszawski butik będzie 8. sklepem marki w Polsce a jego otwarcie planowane jest na początek maja br. Zajmie on powierzchnię 90 mwk. Metraż ten wpisuje się w strategię firmy. Na rok 2010 zaplanowane jest otwarcie kolejnych sklepów Parfois w Polsce, dzięki czemu całkowita liczba butików marki na naszym rynku wyniesie 15.
„Wybór warszawskiej Chmielnej na lokalizację dla butiku Parfois pokazuje, że poważni sieciowi najemcy mają świadomość zysków, jakie przynoszą sklepy zlokalizowane na popularnych ulicach handlowych.” – mówi Tomasz Zydorek, Associate w Colliers International, odpowiedzialny za transakcję i dodaje: „Wprowadzenie Parfois do tej lokalizacji ma dla nas szczególne znaczenie co najmniej z dwóch powodów. Nie tylko domknęliśmy kolejną ważną transakcję dla światowej marki, ale też wnosimy swój wkład w ożywienie nieco zaniedbanej i zapomnianej ulicy Chmielnej, aby znów przyciągała uwagę spragnionych zakupów warszawiaków i turystów.”