POT liczy na 40 mln zł wsparcia

Małgorzata Birnbaum
11-09-2003, 00:00

Polska Organizacja Turystyczna przedstawiła plan działania na 2004 r. Nowymi narzędziami promocji Polski będą: reklama w mediach, strona internetowa o kraju (ruszy w grudniu), Karta Polska (za symboliczne 1-2 EUR, gwarantująca zniżki w wybranych obiektach, pojawi się w styczniu) czy pociąg Warszawa-Bruksela, który dotrze do stolicy Unii 1 maja, w dniu akcesji.

Przystąpienie Polski do UE jest jednym z czynników, które pomagają przyciągnąć turystów zagranicznych. Dlatego Komitet Integracji Europejskiej najprawdopodobniej wspomoże POT 1 mln zł. POT chce też promować turystykę krajową w telewizji.

Choć przygotowany plan działań POT opiera się na budżecie wysokości 32 mln zł — tyle zaproponował rząd to Andrzej Kozłowski, prezes organizacji, liczy na więcej.

— Komisja gospodarki pozytywnie zaopiniowała nasz plan i liczę, że budżet POT może sięgnąć 40 mln zł, czyli poziomu z 2001 r. — zapowiada Andrzej Kozłowski.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Birnbaum

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Gospodarka / POT liczy na 40 mln zł wsparcia