Powstała koalicja firm public relations

Krzysztof Kluska
opublikowano: 06-06-2000, 00:00

Powstała koalicja firm public relationsDziesięć największych na polskim rynku firm zajmujących się public relations chce podjąć wspólne działania w celu profesjonalizacji usług PR. Sygnatariuszami Koalicji na Rzecz Profesjonalnej Praktyki Public Relations są: BCA, ComPress, Feedback, GGK Public Relations, Headlines, Partner of Promotion, Profile, Sigma International, The Rowland Company i United Public Relations.Zdaniem przedstawicieli koalicji, informacje przekazywane mediom muszą być aktualne, wiarygodne i rzeczowe. Wykluczone są jakiekolwiek próby wywierania nacisku na środki przekazu.Andrzej Halicki, dyrektor generalny GGK Public Relations, uważa powołanie...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
225,15 zł 183,05 zł netto
426,60 zł 346,83 zł netto
758,41 zł 616,59 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
367,65 zł 298,90 zł netto
696,60 zł 566,34 zł netto
1238,40 zł 1006,83 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Powstała koalicja firm public relations