Nieruchomości idą jak woda. Warto jednak przygotować się do pracy w mniej sprzyjających warunkach.
Poznać klienta, czyli sprzedać
Nieruchomości idą jak woda. Warto jednak przygotować się do pracy w mniej sprzyjających warunkach.
Coś dla agentów nieruchomości, deweloperów i przedsiębiorców budowlanych. Autor propaguje współpracę z klientem na zasadzie 4K, czyli: klientów lubić, klientów znać, klientów prowadzić oraz klientów uwolnić (zamknąć transakcję). Ze swadą, przytaczając przykłady z własnego doświadczenia, opowiada o technikach pracy z klientem. Zwraca uwagę na to, że dla kupca nieruchomość zawsze jest za droga i „nie taka”, jak to sobie wyobraził. Podkreśla, że kluczem do sprzedaży domów i mieszkań jest taktyka zadawania pytań, które pozwalają zrozumieć potrzeby kupujacego. Zachęca do poznawania klientów, gdyż sprzedaż nieruchomości rozgrywa się w dużej mierze w sferze emocji. Dotyczy bowiem jednej z najważniejszych decyzji kupującego. Przestrzega, że bez autentycznego polubienia zarówno klientów, jak i pracy — nie osiągnie się sukcesów. Na koniec podaje więc wykaz narzędzi, które ułatwią pracę sprzedawcy.
Podpis: AYA