Poznać klienta, czyli sprzedać

AYA
opublikowano: 22-08-2006, 00:00

Nieruchomości idą jak woda. Warto jednak przygotować się do pracy w mniej sprzyjających warunkach.

Coś dla agentów nieruchomości, deweloperów i przedsiębiorców budowlanych. Autor propaguje współpracę z klientem na zasadzie 4K, czyli: klientów lubić, klientów znać, klientów prowadzić oraz klientów uwolnić (zamknąć transakcję). Ze swadą, przytaczając przykłady z własnego doświadczenia, opowiada o technikach pracy z klientem. Zwraca uwagę na to, że dla kupca nieruchomość zawsze jest za droga i „nie taka”, jak to sobie wyobraził. Podkreśla, że kluczem do sprzedaży domów i mieszkań jest taktyka zadawania pytań, które pozwalają zrozumieć potrzeby kupujacego. Zachęca do poznawania klientów, gdyż sprzedaż nieruchomości rozgrywa się w dużej mierze w sferze emocji. Dotyczy bowiem jednej z najważniejszych decyzji kupującego. Przestrzega, że bez autentycznego polubienia zarówno klientów, jak i pracy — nie osiągnie się sukcesów. Na koniec podaje więc wykaz narzędzi, które ułatwią pracę sprzedawcy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AYA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu