Poznań jesienią wypromuje spożywców

opublikowano: 22-07-2013, 00:00

We wrześniu firmy sektora rolno-spożywczego z wielu krajów zjadą do stolicy Wielkopolski. To okazja do promocji i nowych kontraktów.

Coraz bliżej do poznańskiego święta branży spożywczej — już 24 i 25 września odbędzie się tu kolejna edycja Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych Polagra Food. Jednym z najważniejszych jej elementów będzie organizowana przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) giełda kooperacyjna. Będzie ona okazją do poznania branżowych kontrahentów z całego świata. Udział w giełdzie jest bezpłatny.

Spotkania są przeznaczone dla przedstawicieli firm i innych podmiotów działających w szeroko pojętej branży spożywczej. Nie zabraknie producentów, dystrybutorów i importerów żywności, napojów i opakowań. Będą też przedsiębiorcy z branży hotelarskiej i restauracyjnej oraz zajmujący się technologiami spożywczymi i transportem. Jak wziąć udział w giełdzie? Na początku przedsiębiorcy wypełniają on-line formularz rejestracyjny, w którym określają profil swojej działalności i rodzaj współpracy, którą chcieliby nawiązać. Dane firm są umieszczane w katalogu on- -line na stronie internetowej giełdy.

Z niego zarejestrowani uczestnicy wybierają firmy, z którymi chcieliby się spotkać podczas giełdy. Do wcześniej zaaranżowanych dwustronnych rozmów dojdzie przy ponumerowanych stolikach 24 i 25 września. Z dotychczasowych edycji wynika, że średnio 30 proc. uczestników podpisuje umowy handlowe na skutek spotkań przeprowadzonych podczas giełdy.

Oficjalnym językiem spotkań będzie angielski. Uczestnik giełdy otrzymuje bilet wstępu na targi Polagra Food (ważny w dniu spotkań) i indywidualny harmonogram spotkań. Dostanie też wsparcie logistyczne podczas trwania giełdy. Organizatorzy giełdy sugerują, aby nie czekać ze zgłoszeniami do ostatniej chwili — im szybciej firma się zarejestruje, tym więcej będzie miała do wyboru wolnych terminów w harmonogramach zagranicznych partnerów.

Przedsiębiorcy biorący udział w giełdzie pokrywają z własnej kieszeni koszty transportu i zakwaterowania.

 

WAŻNA DATA

6.09

To termin, do którego najpóźniej można zarejestrować swój profil on-line.

1-13.09 W tych dniach trzeba wybrać partnerów biznesowych i wysłać propozycję spotkań.

WIĘCEJ INFORMACJI

Oficjalna strona targów: http://www.b2match.eu/b2b- -food2013/pages/home

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwester Sacharczuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu