Poznań promuje stadion

PAP
opublikowano: 01-09-2010, 15:30

Promocję stadionu - pierwszej areny w Polsce gotowej na piłkarskie mistrzostwa Europy 2012 rozpoczęło we środę miasto Poznań. Kampania reklamuje obiekt jako miejsce, na którym "już rośnie trawa".

Jak powiedział w środę na konferencji prasowej Borys Fromberg, zastępca dyrektora Biura Promocji Miasta, Poznań poprzez działania reklamowe komunikować będzie nie tylko swoje zaawansowanie w przygotowaniach do turnieju, ale także potencjał samego obiektu.

Promocja odbywać się będzie poprzez reklamy w prasie, w Internecie, a także poprzez... rozdawanie nasion trawy. Kampania ma charakter ogólnopolski, trwać będzie do końca września.

"Koncepcja kampanii reklamowej opiera się na komunikacie +A nam już trawa rośnie. Jesteśmy gotowi na Mistrzostwa 2012+. Poznań największe wyzwania związane z budową stadionu ma już za sobą - teraz możemy skupić się już tylko na murawie" - poinformował Fromberg.

Promocja stadionu prowadzona będzie poprzez reklamy w prasie. W jednym z tygodników oprócz nich znajdą się także saszetki z nasionami trawy.

W największych miastach Polski, na 450 bilboardach pojawią się stadionowe plakaty. W Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Sopocie i Wrocławiu pojawią się promocyjne instalacje: piłkarska murawa oznaczona charakterystycznymi liniami boiska i z poznańskim logotypem.

Fromberg poinformował też, że promocja odbywać się będzie także za pośrednictwem sieci internetowej, w tym na oficjalnym profilu miasta na portalu społecznościowym facebook.

Oficjalne otwarcie obiektu odbędzie się 20 września, a uświetni je koncert Stinga.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane