Praktycznie i jasno o handlu i podatkach

DCZ
opublikowano: 09-11-2007, 00:00

Poleca Katarzyna Jarczak, redaktor działu literatury ekonomicznej wydawnictwa C.H. Beck.

Poleca Katarzyna Jarczak, redaktor działu literatury ekonomicznej wydawnictwa C.H. Beck.

Michał Poszwa: „Zarządzanie podatkami w małej i średniej firmie”.

Książka opisuje m.in. możliwości zarządzania podatkami, sposoby ich wykorzystania w praktyce, konsekwencje kształtowania ryzyka i obciążenia podatkowego, metody posługiwania się podatkami w działalności inwestycyjnej, finansowej i bieżącej.

Obie publikacje zostały wydane w serii Vademecum Menedżera.

Lucyna Witek: „Merchandising w małych i dużych firmach handlowych”.

Autorka pisze m.in., jak poprowadzić klienta po sklepie i wpływać na jego wybory, jakie formy promocji zastosować, jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu. Praca opiera się na badaniach z zakresu marketingu, handlu i psychologii oraz na doświadczeniach wielu firm handlowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu