Presja społeczna ogranicza reklamę

Witold Gawda
opublikowano: 12-05-1999, 00:00

Presja społeczna ogranicza reklamęNie zdołano odrzucić veta PrezydentaPrzepisy polskie nie krępują świata reklamy bardziej niż akty prawne obowiązujące za granicą. Od czasu do czasu pojawiają się niebezpieczne próby wprowadzenia ram zawężających pole jej działania. Właście zakończył się bój o zatwierdzenie nowelizacji ustawy o Radiofonii i Telewizji, która zawierała punkt zakazujący reklamowania produktów dla dzieci. Prezydent zgłosił do niego veto. A Sejm nie zebrał wymaganej większości głosów, by je odrzucić. Nie będzie więc zakazu emitowania reklam skierowanych do dzieci.Wytyczenie reklamie usankcjonowanych...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Presja społeczna ogranicza reklamę