Press: Budżet mediowy Ery trafił do Optimum Media OMD

Optimum Media OMD wygrał przetarg na obsługę mediową Polskiej Telefonii Cyfrowej (sieć Era) – trzeciego pod względem wielkości wydatków reklamodawcy 2002 roku. W rozpisanym w listopadzie ubiegłego roku przetargu brały udział domy mediowe: MindShare Polska, HMS Carat Polska, Mediaedge:cia, MediaCom Warszawa, PanMedia Western i Optimum Media OMD oraz MediaVest wspólnie ze Starcomem (ten pierwszy przez sześć lat obsługiwał PTC). Cztery ostatnie domy weszły na shortlistę przetargu. – Poziom złożonych nam ofert był wyrównany. Jednak Optimum Media OMD przedstawił najciekawszą strategię i najkorzystniejszą ofertę cenową – mówi Renata Flatt, kierownik działu komunikacji ATL w PTC. Optimum Media OMD będzie obsługiwał mediowo kampanie wszystkich produktów PTC: Era Moja, Era Biznes i Era Tak Tak. W 2002 roku PTC wydała na reklamę w mediach 236,2 mln zł (dane cennikowe Expert Monitor). Najwięcej przeznaczyła na reklamę w telewizji – 139,3 mln zł. Sporo przypadło gazetom – 49,4 mln, najmniej stacjom radiowym – 25,9 mln zł i magazynom – 21,6 mln zł. – W tym roku będziemy dysponować budżetem porównywalnym do ubiegłorocznego. Podobnie go również podzielimy – informuje Renata Flatt. MAZ, PRESSERWIS

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ