PRESS: firma outdoorowa Plakativ wchodzi do Polski

Przemek Barankiewicz
19-08-2003, 09:30

Niemiecka firma outdoorowa Plakativ Consult International GmbH, specjalizująca się w reklamie wielkoformatowej, rozpoczyna działalność w Polsce. Prezesem Plakativ Poland jest Adrian Duka, udziałowiec katowickiej firmy outdoorowej Prisma Tec Poland.

Współpraca niemieckiego Plakativ z polskim partnerem rozpocznie się 1 września. Wówczas w Polsce pojawią się pierwsze wspólne kampanie reklamowe. - Celem poszerzania naszej sieci jest możliwość oferowania międzynarodowym klientom działającym na najważniejszych rynkach Europy przeprowadzenia kampanii reklamowej w kilku krajach, dzięki współpracy tylko z najbliższym partnerem Plakativ. Nasza agencja Plakativ w Niemczech może więc poprzez sieć partnerów na zlecenie niemieckiego klienta wykupić miejsca reklamowe w Turcji lub na przykład londyński partner może zamówić powierzchnię reklamową w Polsce - wyjaśnia strategię firmy Susane Aufenberg, dyrektor generalna Plakativ Consult International GmbH. Firma, istniejąca w Niemczech od 1993 roku, współpracuje z licencjobiorcami m.in. w Austrii, Szwajcarii, Francji i Turcji, a od dwóch lat też w Irlandii, Anglii i Szkocji. Plakativ zajmuje się nie tylko rezerwacją ogromnych powierzchni reklamowych (nawet powyżej 1 tys. m kw.), ale też projektuje i drukuje plakaty na życzenie klienta. Wypracowała szereg innowacyjnych rozwiązań, np. trójwymiarowe plakaty umieszczane na fasadach budynków lub rusztowaniach. Plakativ Polska także będzie oferować te usługi.

Firma Prisma Tec Poland powstała w 2000 roku i dysponuje 10 megaboardami o zmiennym ekranie i 10 megaposterami. Nośniki są zlokalizowane w aglomeracji śląskiej. Firma zajmuje się również kreacją, produkcją, drukiem, montażem i serwisem nośników. Adrian Duka, prezes zarządu Plakativ Polska i jednocześnie współudziałowiec Prisma Tec Poland, zamierza realizować kampanie na zlecenie klientów Plakativ GmbH na terenie całej Polski, wykorzystując nośniki innych firm outdoorowych. Plakativ dysponuje już nośnikami, oprócz Katowic, także w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.

Presserwis

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Przemek Barankiewicz

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / PRESS: firma outdoorowa Plakativ wchodzi do Polski